30 Ekim 2016 Pazar

Muhteşem Gatsby - F. Scott Fitzgerald | Kitap Yorumu



“O ümitledir ki şimdi sefer etmekteyiz, biz o akıntıya karşı giden tekneler, durmadan geriye, geçmişe çarpılıp atılsak da ne gam…”

Aşk mı para mı? Peki ya umut o ikisinden de beter acaba sever mi diye düşünmek gelir mi diye beklemek beklemek.Muhteşem Gatsby o zaman ki dönemi güzel yansıtan bir eser hatta hangi dönem okunursa okunsun sırıtmayacak bir eser.Bu yazarı hep merak etmişimdir zaten ,yabancı dizi ve filmlerde sürekli karşıma çıkıyordu.Yazarla tanışma kitabım oldu.Kitabın dili ağır değil ama sakin ilerleyen bir kitap.Bir iki kısım gereksiz olsa da kitap merak uyandırıcı bir sakinliği vardı.Kitabın ardından filmini izledim.Senaryoya çok güzel uyarlanmış.Parti kısımları özellikle şarkılar filan çok eğlenceliydi.Kitap hakkında söylenecek bir şey yok aslında eski dönem klasiği.Kitabını okumasanız bile filmini tavsiye ederim.
Puanım 4/5

2 yorum:

  1. keyifle okudum kitabı okucam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler umarım sende seversin kitabı.

      Sil