12 Aralık 2016 Pazartesi

Zehir Ustası - Maria V. Snyder | Kitap Yorumu

 
Yelena idam edilmek üzereyken sıradışı bir teklif alır: Ixia’nın yeni komutanı Ambrose’un çeşnicisi olmayı kabul ederse, hapisten kurtulup en güzel yemekleri yiyecek ve sarayda yaşayacaktır. Ama komutanın en güvendiği adamı Valek, Yelena’ya Kelebek Tozu adında bir zehir içirir. Böylece Yelena Valek’ten her gün panzehir almak zorunda kalır yoksa onu acılı bir son beklemektedir. Kaçsa da, kalsan da ölüm hep arkasındadır.
 Hızlı bir ölüm mü isterdin, yoksa yavaş yavaş öldüren bir zehir mi içerdin?

Usta serisi uzun zamandır merak ettiğim bir seriydi.Kitap okumaya ara verince serileri böyle gerilerden takip ediyorum tabi.Neyse kitabın basımı yok ama yine bu kitaba da kütüphanede rastladım.Başlarda çok iyiydi kitap ama sonra sanki sıradanlaştı ya da ay sonu olduğu için bitirme çabasına girdiğim için keyif alamadım pek.

Karakterler iyiydi.Baş roldekiler olsun kaledekiler olsun.Kale hayatı güzeldi o yönü çok sevdim.Valek'i çok bilgece biri gibi yazmış yazar olgun,bilgece.Sanki onu okurken Merlin dizisindeki Gaius karakterini okuyor gibi hissettim.Tabi böyle olunca yaşını da bir hayli büyüttüm ama hata yapmışım onu kitabın gidişatında bazı olaylardan dolayı anladım.Kitabın sonunu pek sevmedim sanki öyle bitmemeliydi.

Spoiler!!!
Komutan için o kadar şey yap ama sonuç yine aynı olsun.Romeo Juliet gibi yapsalardı bence daha güzel olabilirdi.Atanana öğretmenler gibi biri nerede diğeri neredeKaçarak yaşamaktansa aşkları gibi sonsuz ölümü seçtiler derdik.Ne duygusal ne hüzünlü olurdu.Dalga geçtiğim çok mu belli oldu :) 
Spoiler!!!

Öyle işte ikinci kitabı kütüphanede görmüştüm bir ara onu da okurum.Daha uygun bir an seçersem daha çok keyif alırım gibime geliyor.
 Puanım 3/5

2 yorum:

  1. Bu seriye bende büyük merakla başlamıştım, ilk aşlar gerçekten hoş ve farklıydı sonradan klişelerde boğuldu seri. İkinci kitaptan sonra devam etme isteğim hiç gelmeyince bırakmıştım, belki sen seversin. :)

    YanıtlaSil
  2. Bende konusundan dolayı çok ilgimi çekmişti sonra senin dediğin gibi oldu pek tat vermedi.Benim ilk kitaptan sonra devam etme isteğim gelmiyor :))

    YanıtlaSil