17 Şubat 2017 Cuma

J.K.Rowling'den Efsane Cevaplar

Nasıl nereden denk geldim bilmiyorum ama böyle bir haberle karşılaştım,yapılan şeyler kötü ama bu durum karşısında J.K.Rowling'in cevapları çok iyi.Kapak misali bende sizlerle paylaşmak istedim.


Donald Trump,başkan seçildi seçilmesine ama gerek ülkesinde çıkan olaylar gerek müslümanlara gösterdiği düşünce ve tutum,gerek kendisine bir çok benzeyen kişinin çıkması sosyal medyada gündemde olan konular.Olay şu ki Trump'un müslümanlara karşı düşünce ve tutumları biraz katı.Rowling de bu ayrımcılıktan bizim kadar rahatsız ve başından beri eleştiriyordu.Yine Trump'un müslümanlara karşı aldığı vize yasağını sert bir dille eleştirmesi sonucu Trump yanlıları J.K.Rowling'i adeta topa tuttular.Tabi ki sosyal medyadan bir tek bizlerde var bu durum diyordum meğer onlarda da varmış.Hatta bunla kalmayarak Harry Potter kitaplarını ve dvdlerini yaktılar.Birde bunu marifetmiş gibi Rowling'in twitter hesabına duyurdular.Ama bizim Rowling dururmu yapıştırmış cevapları iyi de etmiş.

İsmi gizlenmiş bir okur: 17 yıldır hayranın olmama rağmen az önce tüm Harry Potter kitaplarımı yaktım. Felsefe Taşı okuduğum İLK kitaplardan biriydi. Bu şekilde olması gerektiği için üzgünüm… Beni utandırdın ve tiksindirdin. Yazdıklarını bir daha asla okumayacağım.

J.K. Rowling: Sanırım dedikleri şey doğru: Bir kızı otokratların yükselişleri ve düşüşleriyle ilgili kitaplara yönlendirebilirsin, ama düşünmesini sağlayamazsın.

İsmi gizlenmiş bir okur: Yahoo’da bu makaleye denk geldiğim için memnunum. Şimdi hem kitaplarını hem de DVD’lerini yakacağım.

J.K. Rowling: Eh, DVD dumanı zehirli olabilir. Ayrıca paran hâlâ bende. O yüzden hiç durma, hatta benim çakmağımı ödünç alabilirsin.

Tabi bu mesajlar dışında destek veren çok fazla kişi var.Bunlar sinek küçüktür ama mide bulandırır hesabı.Rowling de en son destekçilerine hemde küçük sineklere mesaj yollar.
Bana sevgi dolu mesajlar gönderen herkese teşekkür ederim. Sayıları kötü olanlardan çok çok daha fazla. Şimdi gidip yeni çıra üretmeye kaldığım yerden devam ediyorum…Aslına bakarsanız gelecekte kitaplarımı çifter çifter satmayı düşünüyoruz. Büyüyü seven ama ahlakî mesajlardan hoşlanmayanlar için “birini oku, birini yak” kampanyası. 
Bu lafı çok hoşuma gitti yeni çıra üretmeye kaldığım yerden devam :) Yazık gerçekten çok yazık kitap yakmak nedir? Kaçıncı yüzyıldayız kitap okumak isteyip de alacak parası olmayan çok insan var ya ver birine ya da garaj pazarında sat hiç değilse cebin dolar böylece protesto etmişliğinle kalıyorsun.

11 yorum:

  1. Resmen en nazik şekilde vermiş veriştirmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir soğukkanlılıkkla cevaplamış :D

      Sil
  2. Eh, DVD dumanı zehirli olabilir. Ayrıca paran hâlâ bende. O yüzden hiç durma, hatta benim çakmağımı ödünç alabilirsin.--bu çok hoşuma gitti. :D vurdu gol oldu dedikleri cinsten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en sevdiğim o paran hala bende naberr :D Birde birini oku birini yak kampanyası :D

      Sil
    2. Valla cidden orijinal cevaplar helal olsun :)

      Sil
  3. HP gibi bir seri yazan kadından da bu cevaplar beklenirdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlara inat birde tekrar şöyle güzel bir seri yazsa milyonlar satsa ne büyük kapak olur ama :D

      Sil
  4. Ahaha :D Cevaplar gerçekten müthiş. Rowling yine tam on ikiden vurmuş. Keşke kitapları yakacaklarına bana gönderselerdi. Bir işe yarardı bari ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi ya bende seve seve kabul ederdim hem yabancıların baskıları ciltleri ayrı bir güzel yazık olmuş :)

      Sil
  5. Yaratıcı kadından yaratıcı cevaplar : )

    YanıtlaSil