14 Nisan 2017 Cuma

Dizi | PRISON BREAK


Uzun zamandır aklımda olan bir yazı dizisi ile buradayım.Hala takip ettiğim ve hazır bitirmiş olduğum bir çok dizi olduğundan yazılarını yazmak istedim.Evet bazıları yabancı dizi severlerin mutlaka izlemiş hatta bitirmiş oldukları diziler.Ama blogumda bulunsun istedim filmler hakkında yazdıklarım gibi.Nasıl olsa burası benim sanal günlüğüm.Açılışı da ilk yabancı dizim olan Prison Break ile yapmak istedim.


Prison Break'ı bundan beş altı sene önce izlemiştim sanırım.Dayım aklıma sokmuştu gazete mi ne veriyormuş Star tv mi ne yayınlacakmış öyle bir şeydi.Cnbc-e'den bir çok dizi izliyordum akşam üstleri ya da hafta sonları ama hiç baştan sonra izlediğim bir yapım olmamıştı.Sonra bende araştırdım izlediğim bağlandım bitirdim.

Dizinin konusu idama mahkum edilen abisini Lincoln Burrows'u kaçırmak için kasıtlı olarak hapse giren Michael Scofield'un macerasını konu alıyor.Aşağıdaki resimde tutuklu yargılandıkları Fox River hapishanesi.Star tv de yayınlandığı zamanda adı Büyük Kaçış olarak çevrilmişti.Acayip sürükleyici ve merak uyandırıcı bir dizi.


Aslında her bir bölümü 45 dakika olan dizi 4 sezon ve 80 bölümden oluşuyordu ama bu sene Prison Break:Sequel adında 5.sezon başladı.Onu da güncel takip ediyorum şuan için güzel başlangıç yaptılar.İlkini izleyenler finalinden dolayı adeta merak uyandırıcı şekilde başladı nasıl bağlayacaklar merak ediyorum doğrusu.Dizinin finali ile ilgili şöyle bir durum var 4.sezon final ama ardından hemen öncesini anlatan final özel bölümü yayınlandı eğer öncesini izleyip sonra final izlemek isterseniz özel bölümü öne alın yok istemezseniz ben ilk finali görüyüm ne olduğuna sonra bakarım derseniz normal takılın.

Dizi zaman zaman of yeter büyük kurtarıcımız oldun Michael Scofield her şeyi de sen mi yapmak zorundasın başa mı döndük dedirtse de güzel diziydi.Dizi de bir çok yan karakter de var ama yazmak istemiyorum izlenerek keşfedilesi.Son olarak gerilim,macera aksiyon ve tabi ki sürükleyicilik arayanlar için güzel bir tercih Prison Break.

6 yorum:

  1. İzlemediğim yabancı dizilerden biri, neden bilmiyorum ama kanım pek ısınmıyor. İzlemeden ısınmaması da ilginç gerçekten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde zaman zaman filmlere aynı şey olur ama sonra gereksiz ön yargı yaptığımı fark ederim,aslında tanısan sende seversin gibi klişe bir cümle de kuruyum :)

      Sil
  2. Benim izlemediğim bir dizi Prison Break. Benim için yararlı bir yazı oldu, önerilerin devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel çok sevindim,bende devamını getirmeyi umuyorum ya bakalım :)

      Sil
  3. Prison Break benim de ilk dizim. Yıllar önce izlemiştim ama hala en sevdiğim, en hızlı izlediğim dizidir. Arkadaşım diziyi önerdiğinde "Ben hapishane dizilerini sevmem. Bana sıkıcı geliyor. Bir hapishanede ne olabilir ki?" demiştim. Ön yargı kötü bir şey :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi belkide izleyince ya da okuyunca bayılayacağımız şeyleri ön yargı yüzünden geç keşfediyoruz.Bende bir çırpıda izlemiştim sonra da zaten yabancı dizi izleme sevdam başladı :)

      Sil