12 Nisan 2017 Çarşamba

Haftanın Filmleri #10


Hadi biraz filmlerden bahsedelim sanki hiç konuşmamışız gibi.Geçen senden itibaren Imdb listesinden bir çok merak ettiğim filmleri izledim yine baya baya izlemediğim var ya izlemediğim tarz ya da baya eski ondan arada yine takılsam da artık kafama göre takılıyorum.

  • Zafere Doğru 2006 
Yine ırkçılığı konu alan bir film.Kız basketbol takımının koçluğunu yapan Don koça bir gün bir yerden teklif gelir.Koç teklifi kabul eder ama bütçe neredeyse hiç yok gibidir.Zor şartlar altında oyuncu aramaya başlar ve gözüne siyahi oyunları kestirir bütçe yok ama ikna etmek hiç de kolay değildir.Onun için ten renklerinin önemi yoktur yeter ki iyi oyuncu olsunlar.Filmi büyük bir keyif alarak izledim hatta yer yer heyecanlandım basketbolda hep öyle olurum zaten.Gerçek bir hikayeden uyarlama bu film."Zenciler basketbolun geleceği olacakmış gibi  konuşuyorsun "diyor yardımcısı ve insan ne sandın der gibi tebessüm etmeden kendini alamıyor.
  • Arizona Rüyası 1993
Johnny Depp hayranı olarak bütün filmlerini izlemek gibi bir hedefim var.Arizona Rüyası 'nın yorumları ikiye ayrılıyor Johnny severler beğeniyor sevmeyenler pek anlayamıyor.Ben ilk gruptanım bir işte o varsa evet film biraz absürd ama beğendim.Biraz da film benim rüyalarıma benziyor anneme anlatırım hep nerede saçma şey var onu görürsün der.Bu filmi nasıl anlatacağımı bilmiyorum.Çok farklı değişik bir filmdi ve tavsiyem film izlemeyi sevenler ya da Johnny severler izlesin.
  • Müttefik 2016 
Bay ve Bayan Smith ile başlayan aşk bu filmle biter.Ki aslında Bay ve Bayan Smith ile de başka bir ilişki bitmişti.Ne derler yuva yıkanın yuvası olmazmış.Bu kadar gırgır sonrası filme gelelim.Konusu adından da anlaşılacağı üzere ikinci dünya savası sırası iki istihbarat ajanının hayatını anlatıyor.Ve tabi ki işin içinde aşk da var hatta aşk daha ön planda gibi.Brad'in filmleri genel olarak iyi olur zaten bu filmi de öyleydi.Bayan oyuncu Marion'un oyunculuğunu da beğeniyorum duyguları çok güzel yansıttığını düşünüyorum filmlere yakışan bir yüzü var.Gereksiz film açılışı dışında iyiydi yani animasyon vari olduğu belli olduğu için öyle diyorum.
  • Annapolis 2006
Vay ben uzun zaman oldu Franco seni izlemeyeli gerçi en son geçen yaz bir filmini izlemiştim adı Buraya Kadar'dı absürd komedi severlere kesinlikle tavsiyemdir.Bu filmin konusu da hayali Deniz Piyadesi olmak isteyen bir genci izliyoruz.Filmin bir yorumda klişeleri barındıran bir film yazsa da ben James Franco'yu izlemekten büyük bir keyif aldım.Hatta dedim neden daha çok filmini izlemiyorum ki.

6 yorum:

  1. Böyle öneri yazılarına bayılıyorum. Özellikle de filmlerle ilgili olanlara. Böylece ne izleyeceğime daha rahat karar veriyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sık sık film izleyince böyle yazılar yazmak hoşuma gidiyor faydalı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Zafere Doğru filmini not aldım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel filmdi tavsiye ederim iyi seyirler ^^

      Sil
  3. Uzun zamandır film izlemiyordum. Geçen üç günde dört film izledim ve ruh halime çok iyi geldi. Film izlemeyi özlediğimi fark ettim. Kesinlikle haftada birkaç film izlemek lazım.

    Buraya Kadar'ı ben de beğenmiştim. Seth Rogen'ı severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende uzun zaman izlemeyeyim,izleyince nasıl mutlu oluyorum özlemişim diye film izlemek hobi olduğu kadar terapi de.

      Buraya Kadar farklı ama güzel bir komediydi :)

      Sil