10 Mayıs 2017 Çarşamba

Kelime Oyunu Tekrar Ekranlarda


Öncelikle herkese hayırlı kandiller,dualarınız kabul olsun.Ufak,haber duyuru niteliğinde bir yazı olucak.Yarışma programlarını sevenlerdenseniz mutlaka bu programı da duymuşsunuzdur.İlk başlarda çok iyiydi ama sonra kanal değiştirdi reyting vs derken sallandı program ve bitti.

Ben Teve 2 kanalını çok izlerim eski dizilerden dolayı yine izlerken Kelime Oyunu'nun tekrar başlayacağını gördüm ki bu hafta başladı.Bugün izleme imkanım oldu sanki eskiden program daha kısaydı şimdi iki saat olmuş gibi yine de yeniden ekranlarda görmek güzel.

Bana hep ramazanı hatırlatır bu program ilk defa ramazanda tanıştım kendileriyle ondan iftar öncesi iyi gidiyordu.Ramazana sayılı günler kala Ali İhsan Varol'un sunuculuğunda Kelime Oyunu'nu tekrar ekranlarda görmek sevindirici bir haber.Sevenlerine iyi seyirler dilerim.

8 yorum:

  1. Ben çok seviyorum, yarşmayı da sunucuyu da. Geçen biz de başladık çok güzeldi. Özlemişiz gerçekten :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende denk geldikçe izlemeye çalışıyorum güzel sıkmayan bir program :)

      Sil
  2. Süper !.. çok sevindim.. sevdiğim bir yarışma, hafızayı canlı tutuyor. Artık tv izlemediğim için hayatta bilgim olmazdı. Teşekkürler bilgilendirme için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulmaca çözer gibi eğlenceli,faydalı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  3. Sevdiğim yarışmalardan reyting kurbanı olmuştu zavallı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir çok program dizi kanal değiştirince başına böyle bir şey geliyor ama yeniden ekranlarda ne mutlu :)

      Sil
  4. Ay bende denl geldikçe izlerdim hatta babamla kim daha önce bulacak yarışı yapardık güzel günlerdi. Geri dönmesine sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde kardeşimle yapıyoruz onu zevkli oluyor :)

      Sil