12 Haziran 2018 Salı

The Walking Dead 8.Sezon

Kısa bir süre önce yabancı dizilere ara verdiğimden bahsetmiştim,takip ettiğim yerli diziler sezon finali yapınca yenilerine başlamadan önce bir kaç yabancı dizim yarım onları tamamlamak istedim.The Walking Dead de bunlardan biri.Bu dizi aynen şu şekilde ilerliyor ilk bölümler heyecan verici hem aksiyonlu hem merak uyandırıcı ortalara doğru durağan aynı şeyler saçma sapan karakterlere ayrılan bölümler filan sonuç bölümü ise son bir kaç bölüm yine heyecan aksiyon dorukta tam şimdi ne olucak derken de dizi sezon finali yapıyor.Ve gelecek sezon yine aynı şeyler.

Son iki sezonun izlenmesinin beğenilmesi de kesinlikle Negan karakterinden dolayı.Kendisi kötü karakter olur.Rolü tavırları, oynayan oyuncunun karizması olsun kendisine karşı arsız bir sevgim ver.Tavırları lafları var ki çok iyi.Dizi neden final yapmıyor merak ediyorum eski reytingleri de yok karakter desen bir avuç kaldı.Çizgi romanından dolayı desek ama eski tadı pek yok.Özellikle bu sezon iki büyük olay oldu ve bence ikisi de saçmalıktı basitti.Biri sonlara doğru diğeri de sezon finali.
Rick desen bir öyle bir böyle,zombiler de geri planda kaldı artık yeni sezonda amerikayı yeniden keşfedeceklerse iyi değişiklik olur.İzlemeye devam edecek miyim evet merak ettiğim ve kendisini izlettiren bir kaç karakter için.Yeni sezonda Rick olmayacakmış geriye de Negan ve bir kaç sevdiğim karakter kalıyor diziyi de onlar için izlerim artık onlarda ölürlerse dizi de ölür bence.

Hatırlayanlar vardır Lost bozdu çok bozdu öyle böyle değil çok bozdu esprisini,The Walking Dead daha da bozdu kendini kısır döngüye soktu bence.Diziyi izlemek isteyenlere tavsiyem başlayın izleyin güzel dizi ilk sezonlar özellikle ama ilerleyen sezonlarda beklentiyi düşürün derim.

8 yorum:

  1. ben de arada bikaç bölüünü izliyom rastgele bozduğunu bilmiyodum tabiside ama en sevilenlerden yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      reytinglerinde düşüşler var ama yapımcıların pek umurunda değil gibi olduğu kadar izleriz artık.

      Sil
  2. Negan bence de dizinin rengi.
    Sanırım biraz konu tekrara girdi. Ee malum çok farklı şeyler de işleyemiyorlar.
    Bakalım ne kadar devam edecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sibelynka,
      evet farklı şeyler işleyemiyorlar o yüzden tadında bitirseler çok iyi olur.Bakalım ekim gibi başlayacakmış umarım daha iyi dönüşleri olur.

      Sil
  3. The Walking Dead izlemedim hiç. Diziler bozulunca bırakıyorum ben, bu yüzden başlamasam daha iyi sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      yerli dizileri bende öyle yapıyorum bırakabiliyorum ama sanırım şimdiye kadar yabancı dizilerden bıraktığım olmadı hem bırakmak istiyorum hem merak ediyorum aynen hiç başlama daha iyi :)

      Sil
  4. Hiç izlemedim bu diziyi. İzlemek istediğim o kadar dizi var ki büyük ihtimalle buna sıra gelmez. Bu aralar gözüme Peaky Blinders'ı kestirdim. En kısa zamanda ona başlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      o diziye bende gözümü kestirdim bir yerde fragmanına denk gelmiştim güzele benziyordu izlersen yorumunu beklerim :)

      Sil